The Deep South 2015


23.9 Natchez - New Orleans

Hotel: Holiday Inn New Orleans Downtown Superdome

De komende 3 nachten logeren we in New Orleans.

Swamptour en New Orleans

Lekker ontbeten in ons heerlijke hotel, ik ga het missen!
We besloten eerst een swamptour (een tour door het moeras) te gaan maken voordat we naar het hotel zouden rijden. We hebben nog even online gekeken welk bedrijf de beste recensies had en we hebben nog even korting coupons geprint !

Een mooie route en gelukkig niet zo lang als gisteren.  Onderweg hebben we heerlijk geluncht bij Applebee's, erg lekker!



We waren ruim op tijd bij Honey Swamp Tours en na betaald te hebben konden we al gelijk aan boord. Een prachtige tour, echt ik heb genoten! Heel veel alligators, reigers, zilverreigers en schildpadden, echt geweldig.









Het gebied is prachtig met al die oude bomen met Spaans mos, hier en daar al een klein beetje herfstkleuren erdoor heen, super. Ik had de hele middag in die boot kunnen zitten. Helaas was deze tocht na ca. 1 1/2 uur weer voorbij.























Daarna was het tijd om ons eerste ijsje te eten en wij bij de Dairy Queen, ook dat was heerlijk.
Dan en Vicky hebben voor deze vakantie een auto gehuurd. Ze kregen echter het open dak niet meer dicht en moesten contact opnemen met Avis. We kwamen toevallig een vestiging van Avis tegen op weg naar de Dairy Queen maar daar hadden ze geen vergelijkbare auto voorradig. 
Ze moesten helaas naar de luchthaven van New Orleans rijden om de auto om te ruilen. Heel fijn tijdens de spits !

Erik en ik zijn naar het hotel gereden. Het Holiday Inn Downtown Superdome is erg groot, de auto staat voor $ 29 per nacht in de garage en het is allemaal erg overweldigend. De kamer is prachtig, we hebben een klein balkon en het ziet er allemaal mooi uit. Ik heb echter altijd even tijd nodig om te wennen, voel me toch altijd prettiger in een mooi hotel in een kleinere stad of dorp. Maar, Erik heeft me al een wijntje ingeschonken dus dat komt helemaal goed.

We wachten nu op de kamer totdat Dan en Vicky hier zijn en kijken dan wat we gaan doen. Kan me voorstellen dat zij misschien in de buurt van het hotel willen eten.

Wij hebben nu even tijd om al die foto's te bekijken en het verslag te typen.


Het was een lange, hete maar heerlijke dag.

4 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie goede foto's kunnen maken van de dieren, prachtig. Ik kan me voorstellen dat je daar de rest van de middag wel kunt doorbrengen. Wen maar snel, dat wijntje is een goede remedie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie goede foto's kunnen maken van de dieren, prachtig. Ik kan me voorstellen dat je daar de rest van de middag wel kunt doorbrengen. Wen maar snel, dat wijntje is een goede remedie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tanja20:00

    Wat een prachtige foto's. Echt heel mooi. Die bomen doen me denken aan bomen in een "spookverhaal"....... heel apart.
    Niet fijn dat Dan en Vicky weer helemaal terug moesten met de auto. Hopelijk toch een beetje op tijd weer terug om nog samen gezellig ergens te kunnen gaan eten. En inderdaad...... een wijntje doet wonderen -:)!!

    BeantwoordenVerwijderen